Wij zijn met z’n 3en, Peter, Chester en Tatjana, naar Bangkok gereden met onze eigen auto. Het is een behoorlijke afstand van bijna 800 km, waar je minimaal 11 uur over doet als je niet stopt om te toiletteren of te eten. Kortom tel er maar een paar uur bij op, dan heb je een reële tijd. Juist omdat wij vakantie hadden wilden wij het rustig aan doen en dus zijn we in etappes gegaan. Wat wel heel fijn is is dat we alle drie om en om hebben gereden, dat scheelt echt heel veel. Eerste stop was in Phitsanulok waar we wel vaker zijn gestopt om te overnachten en dus op onze vaste stekkie verbleven. Toen door naar Lopburi, want daar hebben we verre familie bezocht en toen Bangkok in waar we op de YWAM basis verbleven. Dit is waar Chester gewerkt heeft en vlakbij gewoond heeft, dus ook een vertrouwde plek. In Bangkok hebben ze een IKEA waar wij natuurlijk graag naar toe wilden. Het is grappig dat je je dan even in Nederland waant. De volgende dag hebben we opa en oma van Tongeren, Tatjana haar ouders, van het vliegveld gehaald, want die kwamen op vakantie naar ons toe. Chester heeft weer een aantal bekenden kunnen zien en bovenal zijn vriend. Al met al een heerlijke tijd.

     

Meer Recent Nieuws

De Schuilplaats

Bruiloften

De afgelopen periode hadden we niet één, niet twee, maar wel drie bruiloften om naartoe te gaan met de meisjes. Volop feest dus! De eerste trouwerij was van een van

Lees Verder »
Familie Bak

Even weg

Chester, Nathan en Peter gingen samen knutselen aan een project, waarvoor ze een paar uur moesten rijden. Ze zouden daarom ruim een week wegblijven. Ik (Tatjana) ben meegeweest en Pimpa

Lees Verder »
De Schuilplaats

Fotoshoot

In april hadden we een Nederlands echtpaar op bezoek, dat twee ochtenden met de meisjes heeft opgetrokken. De eerste ochtend ging het over foto’s maken. Ze maakten portretfoto’s van alle

Lees Verder »