Wat een verwennerij! Overal waar we kwamen werden we verwend met lekker eten, maar we mochten zo af en toe ook lekker koken voor anderen. Natuurlijk is dit ook te merken aan onze kleding en uiterlijk. 🙁

Maar als we heel eerlijk zijn hebben we heerlijk genoten van al dat lekkers. Er zijn namelijk echt een aantal dingen die wij in Thailand niet kunnen maken en/of kopen. Sommige dingen proberen we wel zelf te maken en dat smaakt ook heerlijk, maar het is niet hetzelfde. Het was ontzettend fijn om tijdens die maaltijden van zoveel familie en vrienden te mogen genieten. Het eten verteert snel, maar de herinneringen van het samenzijn blijven heel lang en dat is waar het ons voornamelijk om gaat. Dank jullie wel allemaal voor jullie gastvrijheid, voor de tijd die jullie hebben genomen voor ons. Tot de volgende keer maar weer.

Meer Recent Nieuws

De Schuilplaats

Bruiloften

De afgelopen periode hadden we niet één, niet twee, maar wel drie bruiloften om naartoe te gaan met de meisjes. Volop feest dus! De eerste trouwerij was van een van

Lees Verder »
Familie Bak

Even weg

Chester, Nathan en Peter gingen samen knutselen aan een project, waarvoor ze een paar uur moesten rijden. Ze zouden daarom ruim een week wegblijven. Ik (Tatjana) ben meegeweest en Pimpa

Lees Verder »
De Schuilplaats

Fotoshoot

In april hadden we een Nederlands echtpaar op bezoek, dat twee ochtenden met de meisjes heeft opgetrokken. De eerste ochtend ging het over foto’s maken. Ze maakten portretfoto’s van alle

Lees Verder »