We zijn deze maand een week met zijn vijven op vakantie geweest. We waren weer even als vanouds met ons hele gezin. We hebben een heerlijke tijd gehad, we hebben veel spelletjes gedaan, gezwommen, gewandeld, gelachen, lekker gegeten en natuurlijk films gekeken. We zaten in Borger in Drenthe, een mooie omgeving. Het weer was zonnig met af en toe regen, het was nog net voordat de erge hitte begon. Als we boodschappen gingen doen of op pad ergens naar toe niet zo ver weg dan gingen we met één auto, dit was voor de jongens gezellig knus achterin de auto. Dit bracht niet zo leuke herinneringen boven, maar gelukkig konden we er nu allemaal om lachen.

         

Meer Recent Nieuws

De Schuilplaats

Bruiloften

De afgelopen periode hadden we niet één, niet twee, maar wel drie bruiloften om naartoe te gaan met de meisjes. Volop feest dus! De eerste trouwerij was van een van

Lees Verder »
Familie Bak

Even weg

Chester, Nathan en Peter gingen samen knutselen aan een project, waarvoor ze een paar uur moesten rijden. Ze zouden daarom ruim een week wegblijven. Ik (Tatjana) ben meegeweest en Pimpa

Lees Verder »
De Schuilplaats

Fotoshoot

In april hadden we een Nederlands echtpaar op bezoek, dat twee ochtenden met de meisjes heeft opgetrokken. De eerste ochtend ging het over foto’s maken. Ze maakten portretfoto’s van alle

Lees Verder »